POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki, zgodnie z którymi można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych na stronie www.mikobnb.pl
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu.
- Firma Just Homes sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia rezerwacji.
SPOSOBY DOKONYWANIA REZERWACJI
- Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz rezerwacji na stronie www.mikobnb.pl
- Telefonicznie - pod numerem: +48 730 010 445
- Wysyłając e-mail na adres miko@justhome.pl
- Po dokonaniu rezerwacji należy uiścić wszelkie wymagane opłaty (oprócz tych opłacanych w trakcie zameldowania) przelewem lub za pomocą płatności on-line dostępnych na stronie mikobnb.pl maksymalnie do 14dni przed planowanym terminem rozpoczęcia rezerwacji.
- W przypadku braku wpłaty w terminie do 15 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia rezerwacji, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
DODATKOWE OPŁATY
- Sprzątanie końcowe apartamentu, którego koszt jest zależny od metrażu mieszkania
i wyszczególniony w jego ofercie – opłata pobierana jest automatycznie przy dokonywaniu rezerwacji.
- W przypadku rezerwacji mieszkania, w którym dostępne są „dostawki”, a niespełnione są warunki minimalnej liczby gości, by taka „dostawka” była bezpłatna, będzie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 50zł za noc (po wybraniu dostawki w sekcji „dodatki”).
- Dzieci do 2 lat - jeśli posiadacie Państwo swoje łóżeczko lub dziecko śpi z rodzicami, to jego pobyt jest darmowy W sytuacji kiedy przygotowujemy dodatkowe łóżeczko dla dziecka (+kołderkę, poduszkę, pościel i ręcznik) liczymy go jako normalnego gościa (50zł/ noc /osoba) Łóżeczko musimy wynająć od profesjonalnej firmy, która wypożycza nam je na kilka dni.
- W przypadku rezerwacji apartamentu przy ul. Józefa Piłsudskiego możliwa jest dodatkowo rezerwacja miejsca parkingowego, koszt 40zł za noc. Płatność uiszczana jest w gotówce
w trakcie zameldowania. Prosimy w pierwszej kolejności zapytać nas o dostępność miejsc parkingowych, ponieważ ilość jest ograniczona.
- Opcjonalnie skorzystać można z opcji dostawy śniadań do mieszkania, koszt 30zł za zestaw (pakiet z : domowym chlebem, masło, ser, twaróg, pomidory, awokado, sałatkę, szynkę, jogurt wypełniony świeżymi owocami, musli i mus owocowy, torebkę herbaty i cytryny, saszetkę z kawą – możliwe też opcje wegetariańskie). Śniadania można wykupić dodając je w sekcji „dodatki”.
- Można skorzystać z usług typu: wycieczki, transfery lotniskowe, atrakcje rekreacyjne itd. Płatność uiszczana jest w gotówce w trakcie zameldowania.
- Opłaty za ewentualne zniszczenia ustalane są przez nasz zespół techników i obejmują naprawę uszkodzonych przedmiotów lub ich wymianę na nowe, identyczne, jeśli naprawa nie jest możliwa + pokrycie robocizny. Klient ma pełny dostęp do dokumentacji fotograficznej oraz faktur ewentualnych kosztów.
- Ewentualne kary od administracji narzucone za nieprzestrzeganie zasad domu będą pokrywane przez gościa (łamanie ciszy nocnej, brak recyclingu, nieszanowanie części wspólnych budynku itp. )
- Brak wymeldowania do godziny 11:00 może skutkować naliczeniem opłaty za kolejną dobę.
PRZYJAZD I ZAMELDOWANIE
- Doba hotelowa uzależniona jest od ilości pokojów w mieszkaniu i prezentuje się następująco:
- W przypadku mieszkań z 4 lub więcej pokoi: zameldowanie od 15:00 – 20:00
- W przypadku mieszkań 3 pokojowych: zameldowanie od 14:00 – 20:00
- W przypadku mieszkań 1 i 2 pokojowych: zameldowanie od 13:00 – 20:00
- Zameldowanie dostępne jest od godziny rozpoczęcia doby hotelowej bez ograniczeń, jednak po godzinie 20:00 doliczona będzie dodatkowa opłata 80zł za nocne zameldowanie. Płatność uiszczana jest w gotówce w trakcie zameldowania. Nie dotyczy samodzielnego zameldowania które oferujemy w niektórych mieszkaniach.
- W przypadku chęci klienta by zameldować się przed godziną rozpoczęcia doby hotelowej należy skontaktować się z personelem Just Home. Sp. z o.o. w celu potwierdzenia takiej możliwości. Just Home Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy takiej możliwości.
- Zameldowanie odbywa się o wcześniej umówionej godzinie (patrz punkt 6) w obecności przedstawiciela Just Home Sp. z o.o. Przekazywane są wtedy klucze do mieszkania oraz najważniejsze informacje i zasady korzystania z apartamentu.
- W niektórych mieszkaniach dostępna jest opcja samodzielnego zameldowania. Po podaniu godziny przyjazdu wysyłane są wtedy kody dostępu do budynku i samego mieszkania oraz wszelkie potrzebne informacje. Reguły użytkowania mieszkania wtedy klient musi poznać samodzielnie, korzystając z dostępnych w mieszkaniu materiałów informacyjnych.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu Just Home Sp. z o.o. najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie przyjazdu poprzez:
- kontakt telefoniczny
- wiadomość sms (osoba rezerwująca + nazwa apartamentu)
- wiadomość e-mail (osoba rezerwująca + nazwa apartamentu).
- Przekazanie kluczy do apartamentu nastąpi zgodnie z: PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA COVID-19
WYJAZD I PRZEKAZANIE KLUCZY
- Wymeldowanie możliwe jest maksymalnie do godziny 11:00.
- Korzystamy z opcji samodzielnego wymeldowania, gdzie klient zamyka mieszkanie i deponuje klucze, w miejscu wskazanym na instrukcji samodzielnego wymeldowania dostępnej w mieszkaniu.
- Mieszkania nie trzeba sprzątać, jako że opłata za sprzątanie końcowe naliczana jest
w momencie dokonywania rezerwacji. Nie zwalnia to jednak z obowiązku pozostawienia posegregowanych odpadów. Więcej informacji na ten temat w instrukcji w mieszkaniu.
- Po wymeldowaniu i działaniach firmy sprzątającej Just Home skontaktuje się z klientem
w sprawie ewentualnych zniszczeń, braków w wyposażeniu itd.
ZMIANY W REZERWACJI / ANULOWANIE REZERWACJI
- Jeżeli klient anuluje rezerwację w terminie do 14 dni przed planowanym przyjazdem, całość opłaconych kosztów tej rezerwacji zostanie w formie płatności użytej do opłacenia rezerwacji.
- Jeżeli klient anuluje rezerwację po terminie 14 dni przed planowanym przyjazdem, anulacja ta będzie bezzwrotna, opłacone koszty nie zostaną zwrócone.
- Przedłużenie pobytu możliwe jest wyłącznie za zgodą personelu Just Home Sp. z o.o. Wymogiem do przedłużenia rezerwacji jest wolny od rezerwacji obiekt.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu przez rezerwującego lub późnego przybycia do obiektu, Just Home Sp. z o.o. nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
- Just Home Sp. z o.o. ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, anulować umowę najmu. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od firmy Just Home Sp. z o.o., nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacane przez klienta podlegają zwrotowi do 7 dni roboczych, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Klient zobowiązany jest do dopełnienia formalności meldunkowych u przedstawiciela Just Home Sp. z o.o.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej obowiązującej we wszystkich apartamentach firmy Just Home Sp. z o.o. w godzinach od 22:00 do 06:00. Uprasza się
o nieorganizowanie w tym czasie głośnych i uciążliwych spotkań, jak również o przyzwoite zachowanie w trakcie dnia, z racji że wynajmowane mieszkania znajdują się w budynkach mieszkalnych. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Just Home Sp. z o.o. osoba reprezentująca firmę ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji. Dodatkowo w przypadku naliczenia kary przez administrację budynku – całość kosztu ponosi klient.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania pracowników firmy Just Home Sp. z o.o. o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania pracowników Just Home Sp. z o.o. o ewentualnych zastrzeżeniach w zakresie przygotowania apartamentu. Reklamacje zgłoszone po upływie jednej doby od przyjazdu nie zostaną rozpatrzone.
- Liczba osób zakwaterowanych i mieszkających w apartamencie nie może przekraczać liczby podanej podczas rezerwacji. Wobec naruszenia postanowienia, firma Just Home Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu kwoty należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji oraz dochodzenia kary umownej w wysokości 200zł/noc za każdą dodatkową osobę.
- W trakcie trwania ciszy nocnej w apartamencie przebywać może wyłącznie liczba osób wskazana w umowie.
- Palenie tytoniu w apartamentach jest niedozwolone.
- Klient w przypadku dokonania zniszczenia, trwałego zabrudzenia lub uszkodzenia mienia, zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania firmy Just Home Sp. z o.o.
o zaistniałym zdarzeniu oraz do przywrócenia stanu poprzedniego lub wpłaty odszkodowania zgodnie z wyceną firmy Just Home Sp. z o.o.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Just Home Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe lub osobiste poniesione przez Klienta lub osoby trzecie w trakcie pobytu w apartamencie.
- Just Home Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: przerwami
w dostawie mediów (m. in. prądu, wody, gazu, internetu).
- Just Home Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie przez Gości istotnych informacji dotyczących stanu zdrowia pod kątem COVID-19, przebywania na kwarantannie oraz za następstwa zdrowotne, a także ewentualne zakażenie się Gościa podczas pobytu COVID-19.
- Dokonując rezerwacji na stronie www.mikobnb.pl klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest firma Just Home Sp. z o.o., ul. Miodońskiego 7, 30-437 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 679-307-92-92 (dalej: Administrator)
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Just Home Sp. z o.o. a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Just Home Sp. z o.o.
POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ PLIKÓW COOKIES
Strona www.mikobnb.pl jest napędzana przez firmę IAI Sp. z o.o. i korzysta w pełni z jej polityki prywatności i plików cookies. Wszystkie regulacje można przeczytać na poniższej stronie:
https://www.idosell.com/pl/corp/privacy/policy/polityka-prywatnosci-i-bezpieczenstwa/
Just Home Sp. z o.o.
Miodońskiego 7
30-437 Kraków